RockTR.COM olmasaydı?

Öneriler, düşünce, istekleriniz ve duyurular...

RockTR.COM olmasaydı?

Mesajgönderen duskerem » 15 Şub 2006 23:53

e bir düşünün bakim :005
Kullanıcı avatarı
duskerem
Üye
Üye
 
Mesajlar: 97
Kayıt: 15 Şub 2005 01:00
Konum: ................

Mesajgönderen karpuz_agaci » 15 Şub 2006 23:57

rocktr olmasaydiiiiiii......benim icin pek bisi degismezdi aslina....tek her gun 20 dk mi baska bisiler le gecirirdim..onlar da bukadar "egitici ve eglenceli " olmazdi okadar...
sizi ozlicem rocktrliler... :020
Kullanıcı avatarı
karpuz_agaci
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1063
Kayıt: 20 Ağu 2005 00:00
Konum: alamanyadaki gâvurlarin arasindan

Mesajgönderen drexler » 15 Şub 2006 23:59

yeni rock tr lar bulunurdu :013
yok yaw burası iyi sewiom burayı :010
internette gecirdiim 2 3 saat azalırdı ..
drexler
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 990
Kayıt: 14 Kas 2004 01:00
Konum: Eastland

Re: Rocktr olmasaydı?

Mesajgönderen destinyofrock » 16 Şub 2006 01:41

duskerem yazdı:e bir düşünün bakim :005

İYİ Arkadaşlar edinemezdim bilmem öle işte ;) :oops:
~~£v£n ang£ls n££d lov£...pur£ £v£l~~
Kullanıcı avatarı
destinyofrock
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 482
Kayıt: 21 Oca 2006 01:00
Konum: NoMaD

Mesajgönderen drexler » 16 Şub 2006 02:08

rocktr uçuyodu az daha.. :010
drexler
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 990
Kayıt: 14 Kas 2004 01:00
Konum: Eastland

Mesajgönderen laciwert » 16 Şub 2006 02:22

olmasaydıı değil zaten metal tr var :002
Your Song Of Eternity Has Lost Its Meaning
laciwert
[Siteden Uzaklaştırıldı]
[Siteden Uzaklaştırıldı]
 
Mesajlar: 187
Kayıt: 14 Oca 2006 01:00
Konum: Izmit

Mesajgönderen destinyofrock » 16 Şub 2006 02:30

drexler yazdı:rocktr uçuyodu az daha.. :010

Hakketen noldu yaw bu gece ?
~~£v£n ang£ls n££d lov£...pur£ £v£l~~
Kullanıcı avatarı
destinyofrock
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 482
Kayıt: 21 Oca 2006 01:00
Konum: NoMaD

Mesajgönderen drexler » 16 Şub 2006 03:18

cyberwarriorlar bastı siteyi :010
drexler
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 990
Kayıt: 14 Kas 2004 01:00
Konum: Eastland

Mesajgönderen THE_ROCK » 16 Şub 2006 10:57

hayat devam ederdi
HAYATIMI YAÞANABÝLÝR KILMAK ÝÇÝN UÐRUNDA ÖLEBÝLECEÐÝM BÝRÞEY ARIYORUM
Kullanıcı avatarı
THE_ROCK
Üye
Üye
 
Mesajlar: 107
Kayıt: 12 Ara 2005 01:00
Konum: gaziantep

Mesajgönderen in_ven » 16 Şub 2006 11:57

drexler yazdı:yeni rock tr lar bulunurdu :013
yok yaw burası iyi sewiom burayı :010
internette gecirdiim 2 3 saat azalırdı ..
:003 :015
The burden is mine... alone
Kullanıcı avatarı
in_ven
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 2143
Kayıt: 04 Nis 2005 00:00

Mesajgönderen Trimpot » 16 Şub 2006 13:15

daha sakin bir hayatim olurdu.
Kullanıcı avatarı
Trimpot
Site Sahibi
Site Sahibi
 
Mesajlar: 1004
Kayıt: 20 Ara 2002 01:00
Konum: izmir

Mesajgönderen iTRaMaRaK » 16 Şub 2006 17:21

Ben şuan bu satırları yazıyor olmazdım ...
Kullanıcı avatarı
iTRaMaRaK
Üye
Üye
 
Mesajlar: 67
Kayıt: 01 Oca 1970 03:00
Konum: İzMiT

Mesajgönderen angel_of_the_hell » 16 Şub 2006 18:29

bi hackera bu kdr küfretmezdim... buarada bu başlık açıldıktan az sonra saldırı gerçekleşti... yoksa başlık bi işaretmydi fln dedim... :-D :P .. neyse.. iiki varsın rocktr....!! :002
***Derdin varsa $arap olayım...*** Düğün, ni$an, sünnet ve bilumum kutlamalar için itinayla albüm yapılır.. ula$mak isteyenler bana ula$cak bi yol bulsunlar.. =)
{Minno$um.. Pamuktun, bulut oldun..}
Kullanıcı avatarı
angel_of_the_hell
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 2175
Kayıt: 18 Mar 2005 01:00
Konum: olmayı asla istemediim yerden..

Mesajgönderen GiMLiStorM » 16 Şub 2006 18:45

bi martımız olmazdı :015 :-D
Even the smallest person can change the course of the future...
Kullanıcı avatarı
GiMLiStorM
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 497
Kayıt: 02 Nis 2005 00:00

Mesajgönderen karpuz_agaci » 16 Şub 2006 19:37

angel_of_the_hell yazdı:bi hackera bu kdr küfretmezdim... buarada bu başlık açıldıktan az sonra saldırı gerçekleşti... yoksa başlık bi işaretmydi fln dedim... :-D :P .. neyse.. iiki varsın rocktr....!! :002


bende duskeremi hacker sandim :-D
Kullanıcı avatarı
karpuz_agaci
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1063
Kayıt: 20 Ağu 2005 00:00
Konum: alamanyadaki gâvurlarin arasindan

Mesajgönderen Lovalace » 16 Şub 2006 19:55

hımm......... RockTR olmasaydı rocktr i ben yaratırdım
† ßaris bili©i †
Kullanıcı avatarı
Lovalace
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 797
Kayıt: 12 May 2005 00:00
Konum: Mersin

.......

Mesajgönderen duskerem » 16 Şub 2006 19:56

baba ben bile kendimden şüphelendim dedim ihale bize kaldı heralde :016 :014
Kullanıcı avatarı
duskerem
Üye
Üye
 
Mesajlar: 97
Kayıt: 15 Şub 2005 01:00
Konum: ................

Mesajgönderen tipitip » 16 Şub 2006 20:20

günün sonunda stresimi atıp değişik konular hakkında bu kadar sıcak kanlı ve doal insanların bulunduu biyerdee yazılar yazamazdım :002
___burma burma bıyıklarım tarkan seni ayıklarım :))
Kullanıcı avatarı
tipitip
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 385
Kayıt: 29 Oca 2006 01:00
Konum: tekirdag

Mesajgönderen Rock_N » 16 Şub 2006 20:23

başka bi forum,başka insanlar,başka konular olurdu . . .
Kullanıcı avatarı
Rock_N
[Siteden Uzaklaştırıldı]
[Siteden Uzaklaştırıldı]
 
Mesajlar: 937
Kayıt: 15 Ağu 2005 00:00
Konum: boqtan şehir istanbul

Mesajgönderen vaga_bond » 16 Şub 2006 20:29

bence deişen bişey olmazdı nihayetinde sanal bişey ne gibi bi eksiklik yaratırki...
Ne hissettiysem, ne bildiysem
Hasta ve yorgunum tek başımayım.Orada olabilir misin, çünkü seni bekleyen kişiyim ben.
Yoksa sen de mi affedilmeyensin???
Kullanıcı avatarı
vaga_bond
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1333
Kayıt: 21 Nis 2005 00:00
Konum: istanbul

Mesajgönderen balgam » 16 Şub 2006 21:56

deişmezdi bnm için bişi sadece bi kaç kişile tanışmıcak olmam üzerdi o kadar
"Angelo rotto//psykhe"::Ho affrontato quando lo avete lasciato...
Kullanıcı avatarı
balgam
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 2037
Kayıt: 03 Eki 2005 00:00
Konum: köprüaltı

Mesajgönderen bloodline666 » 17 Şub 2006 01:19

cok kötü olurdu benim için bu site önemli nedendir bilinmez :006
ben seni sevdim ya o bana yeter köpek sen beni bırakıp s...tir olup gittin yaaaaaa bende senin gibilerin taaaaaaaaa a.q.
Kullanıcı avatarı
bloodline666
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1719
Kayıt: 19 Mar 2005 01:00
Konum: bekirli termik santralinden

Mesajgönderen balgam » 17 Şub 2006 13:42

bloodline666 yazdı:cok kötü olurdu benim için bu site önemli nedendir bilinmez :006

nie nie???meraklı melahat iş başında :)
"Angelo rotto//psykhe"::Ho affrontato quando lo avete lasciato...
Kullanıcı avatarı
balgam
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 2037
Kayıt: 03 Eki 2005 00:00
Konum: köprüaltı

Mesajgönderen bloodline666 » 17 Şub 2006 13:48

balgam yazdı:
bloodline666 yazdı:cok kötü olurdu benim için bu site önemli nedendir bilinmez :006

nie nie???meraklı melahat iş başında :)

seni tanırmıydım be balgam :006
ben seni sevdim ya o bana yeter köpek sen beni bırakıp s...tir olup gittin yaaaaaa bende senin gibilerin taaaaaaaaa a.q.
Kullanıcı avatarı
bloodline666
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1719
Kayıt: 19 Mar 2005 01:00
Konum: bekirli termik santralinden

Mesajgönderen balgam » 17 Şub 2006 13:52

bloodline666 yazdı:
balgam yazdı:
bloodline666 yazdı:cok kötü olurdu benim için bu site önemli nedendir bilinmez :006

nie nie???meraklı melahat iş başında :)

seni tanırmıydım be balgam :006

ehehe saol jnmjım :oops:
"Angelo rotto//psykhe"::Ho affrontato quando lo avete lasciato...
Kullanıcı avatarı
balgam
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 2037
Kayıt: 03 Eki 2005 00:00
Konum: köprüaltı

Sonraki

Dön Site Hakkında

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron