İzmiRock Fest'06

Silmeye kıyamadığımız ba$lıklar...

Mesajgönderen bad-dua » 18 Eyl 2006 18:05

aynen crowne plazaya çok yakın.
Kullanıcı avatarı
bad-dua
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 909
Kayıt: 08 Haz 2006 00:00
Konum: izmir

Mesajgönderen motorhead » 19 Eyl 2006 19:43

ben balçova belediye başkanının oğluyum benden yardım alablrsinz arkadşlar...mail atmanız yeterli..:D bu arada şaka yapmıyorum..
i dont know why but i hate this fucking life
Kullanıcı avatarı
motorhead
Üye
Üye
 
Mesajlar: 124
Kayıt: 04 Ağu 2006 00:00
Konum: İzmir - balçova

izmirrock hakkında biri bana yardım etsinnn

Mesajgönderen PoGoWolki » 19 Eyl 2006 22:12

abi ismirrock fest.te cadır kuruluomu acaba?????????????????


usaklardan gelen büük bi metalci kitlesiii far ve bu soru cefabsıssss?????


yardım bilgilerinise ihtiyac farr acil
Kullanıcı avatarı
PoGoWolki
Üye
Üye
 
Mesajlar: 2
Kayıt: 28 Ağu 2006 00:00

Mesajgönderen jonnathan » 19 Eyl 2006 22:17

kurulmuyor
sleeping with the earth my dying bride
jonnathan
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 3812
Kayıt: 19 Eki 2003 00:00
Konum: izmir

Re: izmirrock hakkında biri bana yardım etsinnn

Mesajgönderen veronique » 19 Eyl 2006 22:19

PoGoWolki yazdı:abi ismirrock fest.te cadır kuruluomu acaba?????????????????


usaklardan gelen büük bi metalci kitlesiii far ve bu soru cefabsıssss?????


yardım bilgilerinise ihtiyac farr acil
ayrıca buranın bi forum olması mesajların turkce yazılmasına engel degil
Kullanıcı avatarı
veronique
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1060
Kayıt: 30 May 2006 00:00

Mesajgönderen typhoon » 21 Eyl 2006 15:16

Resim
Kullanıcı avatarı
typhoon
Üye
Üye
 
Mesajlar: 58
Kayıt: 08 Şub 2004 01:00
Konum: izmir/ küçükpark

Mesajgönderen bad-dua » 22 Eyl 2006 14:17

bugün başlıyo..biz iki kişi gidioz. yokmu siteden giden el kaldırsın.
Kullanıcı avatarı
bad-dua
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 909
Kayıt: 08 Haz 2006 00:00
Konum: izmir

Mesajgönderen n0fx » 22 Eyl 2006 19:08

biz cumartesi ve pazar günü gitmeyi düþünüyoruz.
Kullanıcı avatarı
n0fx
Üye
Üye
 
Mesajlar: 66
Kayıt: 09 Nis 2006 00:00

Mesajgönderen KoRn_eR » 22 Eyl 2006 19:56

Bizde cumartesi sanırım gidicez.Pazar zaten ramazan başlıyo gidemeyiz :-D
When you're pushed, killing's as easy as breathing
Kullanıcı avatarı
KoRn_eR
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 1713
Kayıt: 08 Oca 2003 01:00
Konum: geldim ya, bilsem gelmezdim

Mesajgönderen dev!l_O_ » 22 Eyl 2006 20:02

açlktan bayılırsnzz sussz boğazını kurur walla=) gerçi orç tutp tutumucanza bağlı..
Kullanıcı avatarı
dev!l_O_
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 814
Kayıt: 12 Haz 2006 00:00

Mesajgönderen fank » 22 Eyl 2006 21:39

yarın gidicez inşallah ama bornovadan metroya bin konakta in ordan otobüse bin offf
Kullanıcı avatarı
fank
Üye
Üye
 
Mesajlar: 23
Kayıt: 05 Tem 2005 00:00

Mesajgönderen n0fx » 23 Eyl 2006 02:40

duyduðuma göre 42! repertuar köpekleri ilk grup çýkmýþ ? çok þaþýrdým doðrusu benim bildiðim en iyi grup en son çýkar. bir bilgisi olan varmý?
Kullanıcı avatarı
n0fx
Üye
Üye
 
Mesajlar: 66
Kayıt: 09 Nis 2006 00:00

Mesajgönderen bad-dua » 23 Eyl 2006 10:01

22:00 de gittim ben fena degildi.amatör bi organizasyona göre iyi sayılır.
Kullanıcı avatarı
bad-dua
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 909
Kayıt: 08 Haz 2006 00:00
Konum: izmir

Mesajgönderen fank » 24 Eyl 2006 01:37

mug ve makine inanılmazdııııııııı :002
Kullanıcı avatarı
fank
Üye
Üye
 
Mesajlar: 23
Kayıt: 05 Tem 2005 00:00

Mesajgönderen KoRn_eR » 24 Eyl 2006 14:33

2.gününe gittim.Organizasyon sahne kurulumu gecikmesi nedeniyle söylenenden 2.5 saat kadar geç başladı.İlk çıkan 2 grup bence faciaydı(10 ohm-şase)
Onlardan sonra öyle bir gurp çıktı ki...
M.U.G.
Yıktılar resmen orayı.Müziğin nasıl yapılacağını gösterdiler,Nu-metal in inceliklerini en küçük detayına kadar anlattılar bize :-D :002
When you're pushed, killing's as easy as breathing
Kullanıcı avatarı
KoRn_eR
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 1713
Kayıt: 08 Oca 2003 01:00
Konum: geldim ya, bilsem gelmezdim

Mesajgönderen fank » 24 Eyl 2006 14:41

makineyi izleseydin bide canım keşke, o zaman daha değişik yorum yapardın :P
Kullanıcı avatarı
fank
Üye
Üye
 
Mesajlar: 23
Kayıt: 05 Tem 2005 00:00

Mesajgönderen KoRn_eR » 24 Eyl 2006 14:43

Makine'nin de çok iyi olduğunu biliyorum.Ama işte normal saatinde başlasaydı izlerdim.Ta buca ya gidiyoz 1.5 saatte :P

Aslında fazla gelirdi 2 harika grup arka arkaya haha
When you're pushed, killing's as easy as breathing
Kullanıcı avatarı
KoRn_eR
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 1713
Kayıt: 08 Oca 2003 01:00
Konum: geldim ya, bilsem gelmezdim

Mesajgönderen fank » 24 Eyl 2006 14:49

az bile geldi :002
Kullanıcı avatarı
fank
Üye
Üye
 
Mesajlar: 23
Kayıt: 05 Tem 2005 00:00

Mesajgönderen KoRn_eR » 24 Eyl 2006 17:16

Organizasyon'un 3. günü iptal arkadaşlar.
Kullanıcı avatarı
KoRn_eR
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 1713
Kayıt: 08 Oca 2003 01:00
Konum: geldim ya, bilsem gelmezdim

Re: izmirrock hakkında biri bana yardım etsinnn

Mesajgönderen Fuzz » 24 Eyl 2006 18:14

PoGoWolki yazdı:abi ismirrock fest.te cadır kuruluomu acaba?????????????????


usaklardan gelen büük bi metalci kitlesiii far ve bu soru cefabsıssss?????


yardım bilgilerinise ihtiyac farr acil


Sana hiçbişey demiyorum... :sleep
forever System Of A Down !
Kullanıcı avatarı
Fuzz
[Siteden Uzaklaştırıldı]
[Siteden Uzaklaştırıldı]
 
Mesajlar: 7
Kayıt: 24 Eyl 2006 00:00
Konum: İzmir

Mesajgönderen fank » 24 Eyl 2006 18:16

baya iyi yağmır yağıyııı
iptal oldu mu hakkat
Kullanıcı avatarı
fank
Üye
Üye
 
Mesajlar: 23
Kayıt: 05 Tem 2005 00:00

Mesajgönderen Fuzz » 24 Eyl 2006 18:30

Festivale kişisel bakış atmak gerekirse...

Kimsenin öyle bi topluluğu sebepsiz yere 2.5 saat boyunca o şekilde bekletme hakkı yoktu. Ya adam gibi açıklama yapılmalıydı; sorun bu, şu yüzden bekletiyoruz kusura bakmayın diye. Ya da adam gibi bi organizasyon yapılmalıydı.

17 ohm mi 10 ohm mi bişiler oldu bi ara. En başta enstrumantel bi du hast çalındı, onlar 17 ohmdi sanırım :010

Sonra şase diye s.kindirik birileri çıktı.
O nasıl bi elektrik gitar sesidir, o nasıl bi davulcudur, o nasıl kof bi vokaldir...
O neydi öyle! Resmen kulak s.ktiler...
Bi de "barışa doğru" sloganlı bi festivalde ona buna sataşmalar "makinanın ta ..." falan diye bağırmalar. Sen böyle yaparsan mikrofonunu da bi güzel kapatırlar koç. Akıllı olucaksın, kendin bi bok yapamıyon diye suçu başkalarına atmayacaksın.

MUG...
M.U.G mı demeliyim :P
Akıllara zarar bişey... Müziği "müzik" gibi icra edebilen, her şarkının hakkını veren çok sağlam bi grup. Sanırım 8-9 şarkı çaldılar, dinlemeye doyamadık... Ben zaten 2 tane korn parçasında koptum, sonra bi daha kendime gelemedim...
şase g.tlerine yapıştırdıkları laf da süperdi, bunun için M.U.G'ı ayrıca kutluyorum... 8)

Herşeyi bi kenara bırakmak gerekirse; İzmirde böyle ücretsiz ve halka açık organizasyonların yapıldığını görmek takdire şayan bişey
En kısa zamanda daha sağlam, ezik grupların olmadığı ve daha çok reklamı yapılan organizasyonlarda tekrar buluşalım...
forever System Of A Down !
Kullanıcı avatarı
Fuzz
[Siteden Uzaklaştırıldı]
[Siteden Uzaklaştırıldı]
 
Mesajlar: 7
Kayıt: 24 Eyl 2006 00:00
Konum: İzmir

Mesajgönderen jonnathan » 24 Eyl 2006 19:01

sahende cıkan olayları anlamadım,biraz daha detaylı acıklayabilirmisin?
sleeping with the earth my dying bride
jonnathan
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 3812
Kayıt: 19 Eki 2003 00:00
Konum: izmir

Mesajgönderen Fuzz » 24 Eyl 2006 19:14

jonnathan yazdı:sahende cıkan olayları anlamadım,biraz daha detaylı acıklayabilirmisin?


Öyle çok büyük bi olay çıkmadı (kavga vb.)

Sadece şase isimli grup "daha bi sürü metallica vardı hepsi çöpe gitti, vakit olmadığından onca metallica çöpe gitti. makine yüzünden saatlerce bekledik. makinenin taaaa ......" gibi bişey dedi sahnede. Akabinde şasenin mikrofonunu kestiler.

şaseden sonra M.U.G çıktı ve "burda barış için toplandık, barışa doğru bi festivalde kimse kimseye küfür etmesin. bu sahnede küfür kullanmayalım" gibi bişey diyip şasenin payını verdi, ortamı yumuşattı, alkışı aldı :010

Ben M.U.G'ın performansı bitince alandan ayrıldım, daha sonra bi olay çıktı mı atışmalar devam etti mi orasını bilemiyorum...
forever System Of A Down !
Kullanıcı avatarı
Fuzz
[Siteden Uzaklaştırıldı]
[Siteden Uzaklaştırıldı]
 
Mesajlar: 7
Kayıt: 24 Eyl 2006 00:00
Konum: İzmir

Mesajgönderen fank » 24 Eyl 2006 19:52

yok olay falan çıkmadı, olay makine ydi zaten, onlar çıktı çaldılar, 23:50 de servisler kalktı ama makine devam ediyodu ondan sonrasını da ben bilmiyorum :D
Kullanıcı avatarı
fank
Üye
Üye
 
Mesajlar: 23
Kayıt: 05 Tem 2005 00:00

ÖncekiSonraki

Dön Forum Ar$ivi

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir

cron