RockTR İzmir Buluşması

Silmeye kıyamadığımız ba$lıklar...

Mesajgönderen r1g0r » 13 Eyl 2006 23:08

canlandı yine buralar :010
Kullanıcı avatarı
r1g0r
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1449
Kayıt: 08 May 2006 00:00
Konum: Namibya

Mesajgönderen rahibe_teresa » 13 Eyl 2006 23:09

r1g0r yazdı:canlandı yine buralar :010
e izmir insanı farklı oluor tabi :D
\\ kimdi giden kimdi kalan giden mi suçluduR heR zaman.. //
Kullanıcı avatarı
rahibe_teresa
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 715
Kayıt: 16 Kas 2005 01:00
Konum: izmiR_

Mesajgönderen r1g0r » 13 Eyl 2006 23:09

rahibe_teresa yazdı:
r1g0r yazdı:canlandı yine buralar :010
e izmir insanı farklı oluor tabi :D


yok ben genel olarak rocktr.com adına konuşmuştum.
Kullanıcı avatarı
r1g0r
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1449
Kayıt: 08 May 2006 00:00
Konum: Namibya

Mesajgönderen rahibe_teresa » 13 Eyl 2006 23:15

r1g0r yazdı:
rahibe_teresa yazdı:
r1g0r yazdı:canlandı yine buralar :010
e izmir insanı farklı oluor tabi :D


yok ben genel olarak rocktr.com adına konuşmuştum.
ama izmir buluşması başlığında yazdın :P
__

nese ee 2.buluşma ne zmn :-D
\\ kimdi giden kimdi kalan giden mi suçluduR heR zaman.. //
Kullanıcı avatarı
rahibe_teresa
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 715
Kayıt: 16 Kas 2005 01:00
Konum: izmiR_

Mesajgönderen smG » 14 Eyl 2006 01:34

heh be SamotH'ta katıldı mı kadro tamamdır <:.. :015

bu arada yaw Burhan_Abi miz yapma etme.. tribal ayaklara girme yaa.. tamam haklısın ama walla dışarı çıkamıyorum zaten şu sıra anlattım sana.. bak cuma beraberiz! onu bunu anlamam...
Akın var güneşe akın!
Güneşi zaptedeceğiz, güneşin zaptı yakın!
Kullanıcı avatarı
smG
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 588
Kayıt: 02 Kas 2004 01:00
Konum: İzmir & Muğla

Mesajgönderen GiMLiStorM » 14 Eyl 2006 02:20

smG yazdı:heh be SamotH'ta katıldı mı kadro tamamdır <:.. :015

bu arada yaw Burhan_Abi miz yapma etme.. tribal ayaklara girme yaa.. tamam haklısın ama walla dışarı çıkamıyorum zaten şu sıra anlattım sana.. bak cuma beraberiz! onu bunu anlamam...

hiç itiraz istemiorum cuma günü bizimlesin burhan_abi...buralara kadar gelip 1gün görmek olmaz....musti kardeşine yapma bari :(
Even the smallest person can change the course of the future...
Kullanıcı avatarı
GiMLiStorM
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 497
Kayıt: 02 Nis 2005 00:00

Mesajgönderen rahibe_teresa » 14 Eyl 2006 11:10

son dk değişikliği::feste gelmiyorum.. erkek erkeğe eğlenin artık :P
\\ kimdi giden kimdi kalan giden mi suçluduR heR zaman.. //
Kullanıcı avatarı
rahibe_teresa
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 715
Kayıt: 16 Kas 2005 01:00
Konum: izmiR_

Mesajgönderen Lord_Of_Darkness » 14 Eyl 2006 13:12

niye gelmiyosunuz ya....
Kullanıcı avatarı
Lord_Of_Darkness
Üye
Üye
 
Mesajlar: 199
Kayıt: 03 Ara 2004 01:00
Konum: Ankara

Mesajgönderen Burhan_abi » 15 Eyl 2006 00:22

GiMLiStorM yazdı:
smG yazdı:heh be SamotH'ta katıldı mı kadro tamamdır <:.. :015

bu arada yaw Burhan_Abi miz yapma etme.. tribal ayaklara girme yaa.. tamam haklısın ama walla dışarı çıkamıyorum zaten şu sıra anlattım sana.. bak cuma beraberiz! onu bunu anlamam...

hiç itiraz istemiorum cuma günü bizimlesin burhan_abi...buralara kadar gelip 1gün görmek olmaz....musti kardeşine yapma bari :(


Haklısınız olmaz 1 gün görüp 4 gün beni bir başıma gezdirmekte olmaz dimi yahu ben geziyorum zaten çagırsaydınız ben gelirdim ayağınıza kadar gittim de neyse .. Burhan_abi yi İzmirde öldürdünüz başınız sagolsun . . .
"Namazını kıl Ölüm gelmeden...!"

"Dünya hayatı bir oyun ve eğlenceden ibarettir.."
Kullanıcı avatarı
Burhan_abi
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 582
Kayıt: 27 Mar 2006 00:00
Konum: Kocaeli

Mesajgönderen GiMLiStorM » 15 Eyl 2006 01:10

Burhan_abi yazdı:
GiMLiStorM yazdı:
smG yazdı:heh be SamotH'ta katıldı mı kadro tamamdır <:.. :015

bu arada yaw Burhan_Abi miz yapma etme.. tribal ayaklara girme yaa.. tamam haklısın ama walla dışarı çıkamıyorum zaten şu sıra anlattım sana.. bak cuma beraberiz! onu bunu anlamam...

hiç itiraz istemiorum cuma günü bizimlesin burhan_abi...buralara kadar gelip 1gün görmek olmaz....musti kardeşine yapma bari :(


Haklısınız olmaz 1 gün görüp 4 gün beni bir başıma gezdirmekte olmaz dimi yahu ben geziyorum zaten çagırsaydınız ben gelirdim ayağınıza kadar gittim de neyse .. Burhan_abi yi İzmirde öldürdünüz başınız sagolsun . . .

burhan_abi zatan bize yaptıı saygısızlıktan dolayı öldü..GiMLiStoRM ve smG adına konuşuorum...dediin gibi başımız saolsun...
Even the smallest person can change the course of the future...
Kullanıcı avatarı
GiMLiStorM
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 497
Kayıt: 02 Nis 2005 00:00

Mesajgönderen Trimpot » 15 Eyl 2006 01:12

neler oluyor yahu?
biri banada anlatsin su mevzuyu.
Kullanıcı avatarı
Trimpot
Site Sahibi
Site Sahibi
 
Mesajlar: 1004
Kayıt: 20 Ara 2002 01:00
Konum: izmir

Mesajgönderen smG » 15 Eyl 2006 01:14

GiMLiStorM yazdı:
Burhan_abi yazdı:
GiMLiStorM yazdı:
smG yazdı:heh be SamotH'ta katıldı mı kadro tamamdır <:.. :015

bu arada yaw Burhan_Abi miz yapma etme.. tribal ayaklara girme yaa.. tamam haklısın ama walla dışarı çıkamıyorum zaten şu sıra anlattım sana.. bak cuma beraberiz! onu bunu anlamam...

hiç itiraz istemiorum cuma günü bizimlesin burhan_abi...buralara kadar gelip 1gün görmek olmaz....musti kardeşine yapma bari :(


Haklısınız olmaz 1 gün görüp 4 gün beni bir başıma gezdirmekte olmaz dimi yahu ben geziyorum zaten çagırsaydınız ben gelirdim ayağınıza kadar gittim de neyse .. Burhan_abi yi İzmirde öldürdünüz başınız sagolsun . . .

burhan_abi zatan bize yaptıı saygısızlıktan dolayı öldü..GiMLiStoRM ve smG adına konuşuorum...dediin gibi başımız saolsun...


konu istese saçma sapan uzayabilir ama saçma hareket edenler malesef kaybeder.. burhan_abi de BİZCE bize yaptıı saygısızlıktan kaybetti.. değer bilemeyenlere duyuru olsun, çağım benm kardeşimdir...
Akın var güneşe akın!
Güneşi zaptedeceğiz, güneşin zaptı yakın!
Kullanıcı avatarı
smG
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 588
Kayıt: 02 Kas 2004 01:00
Konum: İzmir & Muğla

Mesajgönderen ezmode » 15 Eyl 2006 01:16

:(
Kullanıcı avatarı
ezmode
Üye
Üye
 
Mesajlar: 52
Kayıt: 10 Eyl 2006 00:00
Konum: soUth ParK

Mesajgönderen GiMLiStorM » 15 Eyl 2006 02:03

Trimpot yazdı:bu arada sizi bekledim ama tansas diye pinarbasi efes pilsen tesislerine gittiniz sandim. o nedenle vedalasamadik arkadaslar. onun içinde ayrica özür dilerim.

bir daha ki sefere daha iyi olacaktir.

bunu görmemiştim ben...yarıldım yahu...trimpot bizde geciktiimiz için özür dileriz bab..insan içmeden önce ve snra depoyu bşaltma gereksinimi duyuyo..bunun içinde wc aradk...ksra kalma :-D
Even the smallest person can change the course of the future...
Kullanıcı avatarı
GiMLiStorM
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 497
Kayıt: 02 Nis 2005 00:00

Mesajgönderen SamotH » 15 Eyl 2006 19:52

burak çağım musti

üçünüze birden uçan tekme atarım dürzüler noluyo lan yine
ben bir hıyarım,her deliğe uyarım.
Kullanıcı avatarı
SamotH
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 469
Kayıt: 20 Haz 2004 00:00
Konum: İzmir/Kocaeli

Mesajgönderen rahibe_teresa » 16 Eyl 2006 14:00

kapatatalım şu konuyu buluşmaya dönelim.!!
\\ kimdi giden kimdi kalan giden mi suçluduR heR zaman.. //
Kullanıcı avatarı
rahibe_teresa
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 715
Kayıt: 16 Kas 2005 01:00
Konum: izmiR_

Mesajgönderen SamotH » 16 Eyl 2006 14:14

rahibe_teresa yazdı:kapatatalım şu konuyu buluşmaya dönelim.!!


ben geldim ve neyin ne olacağına karar verecek kişi benim :-D abileriyim ben bu hıyarların bişey varsa beni de alakadar eder tabiki

buluşma olaraktan da yarın sabah ordayım ayarlayın bişeler olmadı bende toplanalım içeriz güzelleşiriz güzelce
ben bir hıyarım,her deliğe uyarım.
Kullanıcı avatarı
SamotH
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 469
Kayıt: 20 Haz 2004 00:00
Konum: İzmir/Kocaeli

Mesajgönderen smG » 16 Eyl 2006 14:21

SamotH yazdı:
rahibe_teresa yazdı:kapatatalım şu konuyu buluşmaya dönelim.!!


ben geldim ve neyin ne olacağına karar verecek kişi benim :-D abileriyim ben bu hıyarların bişey varsa beni de alakadar eder tabiki

buluşma olaraktan da yarın sabah ordayım ayarlayın bişeler olmadı bende toplanalım içeriz güzelleşiriz güzelce

işte gerçek abi böyle olur la (anlayana).. la olm sen gel bi ayarlıcaz bişiler rahat ol.. bende gitmeden bi alem şart zaten :015
Akın var güneşe akın!
Güneşi zaptedeceğiz, güneşin zaptı yakın!
Kullanıcı avatarı
smG
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 588
Kayıt: 02 Kas 2004 01:00
Konum: İzmir & Muğla

Mesajgönderen SamotH » 16 Eyl 2006 14:50

ahahahahah ama önce çağımı soyup striptiz yaptıracaz o salonda masanın tepesinde dansederken biz de yakacaz puroları devirecez içkileri güzelce zuhahahaha
ben bir hıyarım,her deliğe uyarım.
Kullanıcı avatarı
SamotH
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 469
Kayıt: 20 Haz 2004 00:00
Konum: İzmir/Kocaeli

Mesajgönderen GiMLiStorM » 16 Eyl 2006 17:41

SamotH yazdı:ahahahahah ama önce çağımı soyup striptiz yaptıracaz o salonda masanın tepesinde dansederken biz de yakacaz puroları devirecez içkileri güzelce zuhahahaha

eh ziya bi buluşalımda kulaanı bi tutam senin :-D
Even the smallest person can change the course of the future...
Kullanıcı avatarı
GiMLiStorM
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 497
Kayıt: 02 Nis 2005 00:00

Mesajgönderen smG » 17 Eyl 2006 01:11

:013
Akın var güneşe akın!
Güneşi zaptedeceğiz, güneşin zaptı yakın!
Kullanıcı avatarı
smG
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 588
Kayıt: 02 Kas 2004 01:00
Konum: İzmir & Muğla

Mesajgönderen rahibe_teresa » 17 Eyl 2006 01:21

SamotH yazdı:
rahibe_teresa yazdı:kapatatalım şu konuyu buluşmaya dönelim.!!


ben geldim ve neyin ne olacağına karar verecek kişi benim :-D abileriyim ben bu hıyarların bişey varsa beni de alakadar eder tabiki

buluşma olaraktan da yarın sabah ordayım ayarlayın bişeler olmadı bende toplanalım içeriz güzelleşiriz güzelce
tamam abi özür :D :tamam
\\ kimdi giden kimdi kalan giden mi suçluduR heR zaman.. //
Kullanıcı avatarı
rahibe_teresa
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 715
Kayıt: 16 Kas 2005 01:00
Konum: izmiR_

Mesajgönderen SamotH » 17 Eyl 2006 09:21

GiMLiStorM yazdı:
SamotH yazdı:ahahahahah ama önce çağımı soyup striptiz yaptıracaz o salonda masanın tepesinde dansederken biz de yakacaz puroları devirecez içkileri güzelce zuhahahaha

eh ziya bi buluşalımda kulaanı bi tutam senin :-D



gel gel görelim freddy vs. jason olacak gibi ahahahaha
ben bir hıyarım,her deliğe uyarım.
Kullanıcı avatarı
SamotH
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 469
Kayıt: 20 Haz 2004 00:00
Konum: İzmir/Kocaeli

Mesajgönderen GiMLiStorM » 19 Eyl 2006 18:14

SamotH yazdı:
GiMLiStorM yazdı:
SamotH yazdı:ahahahahah ama önce çağımı soyup striptiz yaptıracaz o salonda masanın tepesinde dansederken biz de yakacaz puroları devirecez içkileri güzelce zuhahahaha

eh ziya bi buluşalımda kulaanı bi tutam senin :-D



gel gel görelim freddy vs. jason olacak gibi ahahahaha

taamdır koçum :-D :015
Even the smallest person can change the course of the future...
Kullanıcı avatarı
GiMLiStorM
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 497
Kayıt: 02 Nis 2005 00:00

Mesajgönderen Lord_Of_Darkness » 19 Eyl 2006 22:11

en kısa zamanda bulusma yapın askere gidiyorum... su anda aldıgım bi maille karar verdim... son kez goruyim sizleri...
Kullanıcı avatarı
Lord_Of_Darkness
Üye
Üye
 
Mesajlar: 199
Kayıt: 03 Ara 2004 01:00
Konum: Ankara

Önceki

Dön Forum Ar$ivi

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir

cron