Trend Show 07

Silmeye kıyamadığımız ba$lıklar...

Mesajgönderen vera » 30 Kas 2006 22:10

ben kesin gidiyrum çünkü emre aydın ın imza günü var 10 aralık 2006 pazar / 14:30 ülker rodeo standı da...
bir fısıltıya hapsettim, içimin tüm çığlıklarını....
Kullanıcı avatarı
vera
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 488
Kayıt: 11 Eki 2005 00:00
Konum: cennetten.....

Mesajgönderen Rita » 02 Ara 2006 23:17

Trend Show'da imza tarihleri,

Aylin Aslım : 7 Aralık 2006 Perşembe / 14:00 Telsim Standı
Dorian :7 Aralık 2006 Perşembe / 16:00 Trend Show İmza Alanı
Vega : 7 Aralık 2006 Perşembe / 19:30 Trend Show İmza Alanı
Pinhani :8 Aralık 2006 Cuma / 16:00 Trend Show İmza Alanı
Ogün Sanlısoy:8 Aralık 2006 Cuma / 18:30 Radyo 1 Standı
Hayko Cepkin :9 Aralık 2006 Cumartesi / 16:30 Trend Show İmza Alanı
Emre Aydın:10 Aralık 2006 Pazar / 14:30 Ülker Rodeo Standı
Redd :10 Aralık 2006 Pazar / 16:30 Trend Show İmza Alanı
myspace.com/the_rita
Kullanıcı avatarı
Rita
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1256
Kayıt: 08 Haz 2005 00:00

Mesajgönderen c.o.b » 08 Ara 2006 10:30

teo için ordayım bugün..
dont speak..
Kullanıcı avatarı
c.o.b
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 681
Kayıt: 21 Eki 2005 00:00
Konum: ist

Mesajgönderen Rita » 10 Ara 2006 18:57

ben hayko cepkin'i izlemek için gittim
kaos ta ki brutal vokalliğiyle tozu dumana kattı adam bir anda..
deli manyak arkadaşlarımla orayı birbirine katıp çok eğlendiğimizi hatırlıyorum..kareokeden,dansına kadar eğlence dozundaydı..
fear factor'da birinci olan çocuk darbuka çalınca stanttaki herkesin oynamaya başladığı,cola turka promosyoncusuyla yaptığım o unutulmayacak deli dansı ve çevreden gelen gülme sesleri anları aklımda kalanlardan..
bir de Güven Erkal abim yaptığım rezillikten dolayı kusuruma bakmamıştır umarım,uykusuzdum o yüzden zaten :P
trend show bu senede çok mütevazi ve eğlenceli geçti :)
myspace.com/the_rita
Kullanıcı avatarı
Rita
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1256
Kayıt: 08 Haz 2005 00:00

Mesajgönderen willow_rosenberg » 10 Ara 2006 19:05

hande yener imza vermedi mi?
tüh lan.
bana arkadaşlarım kısaca "bi saniye gider misin özel bişey konuşucaz" derler.
Kullanıcı avatarı
willow_rosenberg
Üye
Üye
 
Mesajlar: 187
Kayıt: 14 Haz 2004 00:00
Konum: su çok güzel gelsenize

trend show 07

Mesajgönderen kitten » 10 Ara 2006 22:14

biraz önce geldim bugün Redd ve Mor Ve Ötesi feci coşturdu ..çok pis yoruldum ama değdi yani...ayrıca cosmo girl standına direc-t gelince zaten o an bittik biz :-D herşeyiyle bu seneki trend show gzldi :-D :002
Kullanıcı avatarı
kitten
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 699
Kayıt: 19 Haz 2006 00:00
Konum: İstanbul

Re: trend show 07

Mesajgönderen pardus » 10 Ara 2006 23:19

kitten yazdı:biraz önce geldim bugün Redd ve Mor Ve Ötesi feci coşturdu ..çok pis yoruldum ama değdi yani...ayrıca cosmo girl standına direc-t gelince zaten o an bittik biz :-D herşeyiyle bu seneki trend show gzldi :-D :002


ya olamaz ya direc-t gelmiş ya hep arkadşlrım yüzünden adiler ektiler beni gelmdler bnmle babmda tek gtmeme izn vermedi ama seneye gitmezsm :( banane diyeceksiniz ama olsun söylemek istedm yani gidemeynde var gibisinden :-D
We learned speaking turkish one english stayed... yanlşmı oldu acepp:D
Kullanıcı avatarı
pardus
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 575
Kayıt: 05 Ara 2006 01:00
Konum: istanbul

Re: trend show 07

Mesajgönderen Rita » 11 Ara 2006 01:24

pardus yazdı:
kitten yazdı:biraz önce geldim bugün Redd ve Mor Ve Ötesi feci coşturdu ..çok pis yoruldum ama değdi yani...ayrıca cosmo girl standına direc-t gelince zaten o an bittik biz herşeyiyle bu seneki trend show gzldi


ya olamaz ya direc-t gelmiş ya hep arkadşlrım yüzünden adiler ektiler beni gelmdler bnmle babmda tek gtmeme izn vermedi ama seneye gitmezsm :( banane diyeceksiniz ama olsun söylemek istedm yani gidemeynde var gibisinden

direc-t imza dağıtanların en sempatikleri ve samimileriymiş duyduğuma göre bugün yıkmış mı ne standı gitmemek büyük hata :P
Kitten'ıma çok teşekkür ediyorum beni düşünüp yaptığı incelik için Bilgeciğime de..
trend show'da imza dağıtanların en şekerleri onlar :)
myspace.com/the_rita
Kullanıcı avatarı
Rita
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1256
Kayıt: 08 Haz 2005 00:00

Önceki

Dön Forum Ar$ivi

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron