Tarsus

Kafeler, barlar, şehirler, semtler...

Tarsus'u gördünüz mü?

hayır
2
50%
evet
2
50%
 
Toplam oy : 4

Mesajgönderen ters999 » 27 Tem 2006 19:22

bloodline666 yazdı:
ters999 yazdı:yok yaa küçücük bi yer yaa ben orda okudum biliyorum..bosverin gusel diil :)

olsun biz gidecez bakalım arkadaşlar var ortam olsunda biz yerleri yaratırız


wala doru soluyosun arkadaslarla gidilirse yaratılabilir:)
Kullanıcı avatarı
ters999
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 615
Kayıt: 01 Haz 2006 00:00
Konum: Adana

Mesajgönderen bloodline666 » 27 Tem 2006 23:17

ters999 yazdı:
bloodline666 yazdı:
ters999 yazdı:yok yaa küçücük bi yer yaa ben orda okudum biliyorum..bosverin gusel diil :)

olsun biz gidecez bakalım arkadaşlar var ortam olsunda biz yerleri yaratırız


wala doru soluyosun arkadaslarla gidilirse yaratılabilir:)

sen ne diyorsun arkadaş cok önemli
ben seni sevdim ya o bana yeter köpek sen beni bırakıp s...tir olup gittin yaaaaaa bende senin gibilerin taaaaaaaaa a.q.
Kullanıcı avatarı
bloodline666
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1719
Kayıt: 19 Mar 2005 01:00
Konum: bekirli termik santralinden

Mesajgönderen CrAcKeD » 22 Ağu 2006 01:15

Durmadan Gidip GEldiğim Bir Yer Çok Şeker Bir İlçe.
Hatta Çatalburun Diye Kendi Ürettikleri Bir Tür Köpekleri Bile Var. Üzümü Meşhurdur.

Koca Adana'da Hayvanat Bahçesi Yok Ama Tarsusta Var Hemde Kartalından Aslanına, Pitondan Lamaya Kadar.... Çeşit Bol Yani
Kullanıcı avatarı
CrAcKeD
Üye
Üye
 
Mesajlar: 5
Kayıt: 23 Tem 2006 00:00

Mesajgönderen Catatonia » 22 Ağu 2006 20:05

Tanrının unuttuğu yer! Malesef orda okuyorum 2 seneyi bitirdim daha 3 senem war! Allah bana sabır wersin... Walla yazları Antalya'ya kendimi zor atıyorum=S
Kullanıcı avatarı
Catatonia
Üye
Üye
 
Mesajlar: 206
Kayıt: 28 May 2006 00:00
Konum: Antalya/Tarsus

Mesajgönderen bloodline666 » 22 Ağu 2006 21:15

valla herkes birşey diyor bu kentle ilgili yahu nasıl biryer anlamadım ben :018
ben seni sevdim ya o bana yeter köpek sen beni bırakıp s...tir olup gittin yaaaaaa bende senin gibilerin taaaaaaaaa a.q.
Kullanıcı avatarı
bloodline666
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1719
Kayıt: 19 Mar 2005 01:00
Konum: bekirli termik santralinden

Mesajgönderen dead_or_alive » 10 Eki 2006 12:14

siz daha gelmediniz mi yaa :-D :-D
Kullanıcı avatarı
dead_or_alive
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1134
Kayıt: 15 Ağu 2006 00:00
Konum: Tarsus/Mersin

Mesajgönderen yuzyil » 05 May 2007 21:56

tac tac tac tac !! (: hayallerimin okulu ..
Kullanıcı avatarı
yuzyil
Üye
Üye
 
Mesajlar: 25
Kayıt: 05 May 2007 00:00
Konum: istanbul

Önceki

Dön Gezelim Görelim

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron