Olympos

Kafeler, barlar, şehirler, semtler...

Olympos

Mesajgönderen RapunZelle » 14 Ara 2006 22:43

bi yer warmış, denizin ve doğanın buluştuğu, eskinin yeniyle buluşmadığı, buluşmak istemediği, bi yer warmış kendini tam hissettiğin, kendini bulduğun , kaybetmek istemediğin...orası Olympos....
"...Let me drown within this river, let me drown in this deep silence...
Kullanıcı avatarı
RapunZelle
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 710
Kayıt: 30 Eyl 2006 00:00
Konum: izmir

Mesajgönderen Doomah » 14 Ara 2006 22:48

Antalya'daki mi?
I cant live anymore..
Kullanıcı avatarı
Doomah
Üye
Üye
 
Mesajlar: 74
Kayıt: 13 Ara 2006 01:00
Konum: Istanbul

Mesajgönderen RapunZelle » 14 Ara 2006 22:54

tabiki...
"...Let me drown within this river, let me drown in this deep silence...
Kullanıcı avatarı
RapunZelle
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 710
Kayıt: 30 Eyl 2006 00:00
Konum: izmir

Re: Olympos

Mesajgönderen goqhan » 14 Ara 2006 22:56

plastic yazdı:bi yer warmış, denizin ve doğanın buluştuğu, eskinin yeniyle buluşmadığı, buluşmak istemediği, bi yer warmış kendini tam hissettiğin, kendini bulduğun , kaybetmek istemediğin...orası Olympos....

bu bahsedilen antalyadaki olympostan baska bier olmaskii zaten :-D

ben daha once defalarca gittim hatta bi yazda iki kere falanda gittim ve gelicek yazda gidicem belkide tek mutlu oldugum yer orasıdır sanırım :013
Kullanıcı avatarı
goqhan
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 334
Kayıt: 31 Eki 2006 01:00
Konum: izmit-antalya

Mesajgönderen faninur » 14 Ara 2006 23:01

offff off ne güzel bi yerdir olympos iki dağın arasında kurumuş bi derenin üstüne kurulmuş,etrafınızda bungalovlar dolu ortam manyak nerdeyse tatil yapan herkes birbirini tanıo özledimm yaff orayı önümüzdeki yaz gene ordayım vala sinir sistemimin düzeldiği yer orasıı şiddetle tavsiye ediyorumm
dıpp dııss dııppssps dıpp dıss dıpdıss dıpıdıp dısss bumm dıss bum bum dıss dıssss duppppp dupupupup dıss ehüüü!
Kullanıcı avatarı
faninur
Üye
Üye
 
Mesajlar: 28
Kayıt: 13 Ağu 2006 00:00
Konum: ismir

Mesajgönderen KoRn_eR » 15 Ara 2006 20:09

Olimpos anlatılmaz yaşanır 8)
When you're pushed, killing's as easy as breathing
Kullanıcı avatarı
KoRn_eR
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 1713
Kayıt: 08 Oca 2003 01:00
Konum: geldim ya, bilsem gelmezdim

Mesajgönderen Mehzk » 15 Ara 2006 22:11

Olympos mükemmel bir yer...Biraz ileride yanartaş vardır...Orasıda güzeldir...
Döv Onları,Filmlerdeki Gibi,Topumu Kestiler,Pestillerini Çıkart Onların...
Kullanıcı avatarı
Mehzk
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 529
Kayıt: 25 Haz 2006 00:00
Konum: Eskişehir

Mesajgönderen in_ven » 30 Oca 2007 04:12

huzur,sessizlik.sakinlik şahane bi yer =)
The burden is mine... alone
Kullanıcı avatarı
in_ven
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 2143
Kayıt: 04 Nis 2005 00:00

Mesajgönderen RapunZelle » 08 Şub 2007 14:54

şimdi haberlerde izledim ve çok üzgünüm; Olympos ta bi pansiyonda (adını vermediler ) elektrik battaniyesi yüzünden çıkan yangında, 20 yıllık pansiyon tamamiyle yanmış! pansiyonun bütün ağaç ewleri kül olmuş resmen! Allahtan, yangın Olympos milli parkına sıçramadan söndürülmüş !! yaw neden hep güsellikleri mahvederiz !!!
"...Let me drown within this river, let me drown in this deep silence...
Kullanıcı avatarı
RapunZelle
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 710
Kayıt: 30 Eyl 2006 00:00
Konum: izmir

Mesajgönderen bloodline666 » 08 Şub 2007 22:09

bence yalan garanti bunun altında birşeyler var ya nedne sahip cıkılmaz böyle güzelikler anlamıyorum
ben seni sevdim ya o bana yeter köpek sen beni bırakıp s...tir olup gittin yaaaaaa bende senin gibilerin taaaaaaaaa a.q.
Kullanıcı avatarı
bloodline666
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1719
Kayıt: 19 Mar 2005 01:00
Konum: bekirli termik santralinden

Mesajgönderen Trimpot » 08 Şub 2007 22:20

yanan yer; kadir'in yeri.
Kullanıcı avatarı
Trimpot
Site Sahibi
Site Sahibi
 
Mesajlar: 1004
Kayıt: 20 Ara 2002 01:00
Konum: izmir

Mesajgönderen veronique » 08 Şub 2007 22:23

Kadir'in yeri yanmıssa cok uzulurum.. yıllar once arkadaslarımla antalya'da canımız sıkılıp olympos'a cıkmıstık.. orda kalmıstık hala aklımdadır, kac yıldır da gitmek istiyordum :(
Kullanıcı avatarı
veronique
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 1060
Kayıt: 30 May 2006 00:00

Mesajgönderen RapunZelle » 10 Şub 2007 23:01

Trimpot yazdı:yanan yer; kadir'in yeri.


inanamıyorum :-( o elek. battaniyeyi yakanın .........................
orada hiç kalamadım, hep dolu olurdu. ama bu sezon kalırım diyordum,lanet olsun ... ya bi olympos war, doğasıyla, doğallığıyla, tüm saflığıyla varolan, orayı da mahvetmiyelim ! :020
"...Let me drown within this river, let me drown in this deep silence...
Kullanıcı avatarı
RapunZelle
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 710
Kayıt: 30 Eyl 2006 00:00
Konum: izmir

Mesajgönderen ysseulb » 26 Şub 2007 03:33

Bir gidemedik şuraya=( gidemeden yanmış bir de...yazık...üzüldüm.
http://ysseulb.deviantart.com/
http://ballroomdancer.azbuz.com

WhAt iF YoU SLepT? aNd WhAt iF, iN YouR SLeeP, YoU DReaMeD?aNd WhAt iF, iN YouR DReaM, YoU WenT To HeAVeN aNd THeRe PLuCKeD a STrANgE aNd BeaUTiFuL FLoWeR? aNd WhAt iF, WHeN YoU AWoKe, YoU
Kullanıcı avatarı
ysseulb
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 401
Kayıt: 06 Ağu 2006 00:00
Konum: bileyim !

Mesajgönderen st_anger_07 » 26 Şub 2007 04:31

olympos abi guzel ya bizim yurdum insanı orada ben hatırlıyorum 10 sene once felan mangal yapmaya giderdi hala izleri var
simdi allahtan temizlemisler
Kullanıcı avatarı
st_anger_07
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 330
Kayıt: 22 Kas 2006 01:00
Konum: amsterdam

Mesajgönderen RapunZelle » 03 Mar 2007 13:43

ysseulb yazdı:Bir gidemedik şuraya=( gidemeden yanmış bir de...yazık...üzüldüm.


kadir' in evleri yanmış kül olmuş :( olabilir. ama daha bi sürü güsel pansiyon war arkadaşlar ... ben Bayram' s da kalırdım mesela , gayet temiz, ortam da çok iyiydi ... amaç orada olabilmek zaten :)
"...Let me drown within this river, let me drown in this deep silence...
Kullanıcı avatarı
RapunZelle
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 710
Kayıt: 30 Eyl 2006 00:00
Konum: izmir

Mesajgönderen tHEcRoW13 » 06 Mar 2007 13:31

olympos...güzel bi yer..sessiz sakin..ama fazla sessiz ve sakin di..açıkçası bi gün zor kaldım diyebilirim..kafa dinlemek için ideal bi yer ama ben o kadar kafamı dinlersem kafayı yiyebilirim:) yinede orda ateşle oynadıkları için üzüldüm bu kadar korunur özen gösterilirken..ülkemize bi ayıp daha ne olsun başka..
nasılmıyım??nasılım biliyormusun..henüz yeni rimel sürmüş ve hemen ardından hapşurmuş gibiyim..yazık oldu üvey gözlerime..ama sen anlamazsın..şimdi hemen defol gecemden p.s...
Kullanıcı avatarı
tHEcRoW13
Üye
Üye
 
Mesajlar: 6
Kayıt: 04 Mar 2007 01:00

Mesajgönderen pathetic » 05 May 2007 02:28

merhaba arkadaslar;
bu yaz bisikletle olimpos yapıcaz.
edremit-olimpos. tahmini 800 km civarı bi uzaklık söz konusu..
ama yine de değer. çok eğlenceli olucak bence. size de tavsiye ederim..
pathetic
Kullanıcı avatarı
pathetic
Üye
Üye
 
Mesajlar: 1
Kayıt: 16 Mar 2007 01:00

Mesajgönderen tutulaylaylom » 24 Haz 2007 18:06

görülesi bi yerdir. tavsiyem yalnızken yazın gidin ortama, partnerinizle birlikte gidecekseniz sonbaharda gidin. alternatif mekan sayısı çoktur. ilk gidişinizse kalacağınız yeri araştırıp seçin. biraz gezinin ucuza bira nasıl temin edilir araştırın.. gece geç saatlerde bi ateş başında toplanmış elemanlar görürseniz çekinmeyin gidin. muhakkak süper bir ikramları olur :)
Kullanıcı avatarı
tutulaylaylom
Üye
Üye
 
Mesajlar: 7
Kayıt: 01 Nis 2007 00:00

Mesajgönderen fzyaso » 03 Tem 2007 16:50

görünce zaten bidaha geridönmek istemedim. orada bir eve sahip olmalıyım yada pansiyona.
Kullanıcı avatarı
fzyaso
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 725
Kayıt: 22 Şub 2006 01:00
Konum: İstanbul

Mesajgönderen KoRn_eR » 20 Ağu 2007 15:45

Gidenlere Türkmen'i tavsiye ederim.Çok güzel fiyata, harika sabah-akşam açık büfe yemek veriyorlar.
Midenize değer veren bir insansanız sizin için önemlidir zaten bu :-D

Bu arada geçen gün gittiğimde çok kalabalıktı.Turistlerin sayısının azlığı dikkat çekici.
Tam tersine yerli turistlerin sayısındaki artış da keza öyle.Böyle ailecek gelenler, piknik tarzı takılanlar vs.
When you're pushed, killing's as easy as breathing
Kullanıcı avatarı
KoRn_eR
Moderatör
Moderatör
 
Mesajlar: 1713
Kayıt: 08 Oca 2003 01:00
Konum: geldim ya, bilsem gelmezdim

Mesajgönderen speed_of_pain » 11 Eyl 2007 01:10

onumuzdekı yaz gıtmeyı planlıyorum.. umarım teorıden ıcraate gecebılırım ..
nefret ettim kendimden acının hızını bıraktıgı ızlerı yoketmek ıstedım defalarca neden dıye sordum kendime NEDEN... neden hala mutluluk maskesı takmıs bır depresıf ım
Kullanıcı avatarı
speed_of_pain
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 531
Kayıt: 19 Ara 2005 01:00
Konum: from hell

Mesajgönderen speed_of_pain » 20 May 2008 02:01

gecen hafta gıttıgımhayatımın en guzel 3 gunun gecırdıgım ılk defa bı yerden donerken bnı burada bırakın gıdın dedıgımyer sahılı agac evlerı herbıseyı ile super bı yer yaza tekrar gıtmeyı dusunuyorum..sahılında sarap ıcmeyı sımdıden ozledım...
nefret ettim kendimden acının hızını bıraktıgı ızlerı yoketmek ıstedım defalarca neden dıye sordum kendime NEDEN... neden hala mutluluk maskesı takmıs bır depresıf ım
Kullanıcı avatarı
speed_of_pain
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 531
Kayıt: 19 Ara 2005 01:00
Konum: from hell

Mesajgönderen murti » 28 Haz 2008 23:27

herekes sahilde içiomuş,ablam gitti bende gitmeyi düşünüyorum bu yaz olmadı kelebekler vadisi ikisinden biri...
hayatın gizini vereceğim sana!!!


benle derdin varsa bana gel!!
Kullanıcı avatarı
murti
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 741
Kayıt: 18 Nis 2005 00:00
Konum: ist

Mesajgönderen fzyaso » 28 Haz 2008 23:53

Her yerinde içiyosun sadece sahil mi? Gidip 1 hafta geçirilecek yer.
Kullanıcı avatarı
fzyaso
Müdavim Üye
Müdavim Üye
 
Mesajlar: 725
Kayıt: 22 Şub 2006 01:00
Konum: İstanbul

Sonraki

Dön Gezelim Görelim

Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir

cron