Rocktr.com adresini kaç kisiye önerdiniz?

Öneriler, düşünce, istekleriniz ve duyurular...

Rocktr.com adresini kaç kisiye önerdiniz?

Bir kaç kişiye tavsiye ettim
4
16%
Beş on kişiye tavsiye ettim
17
68%
Hiç tavsiye etmedim ancak hemen tavsiye edeceğim
2
8%
Asla tavsiye etmem
2
8%
 
Toplam oy: 25

Kullanıcı avatarı
Sadeceucnokta
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 526
Kayıt: 24 Oca 2007 01:00
Konum: İstanbul

Rocktr.com adresini kaç kisiye önerdiniz?

Mesaj gönderen Sadeceucnokta »

Böyle güzel bir siteyi sadece kendinize mi saklıyorsunuz yoksa arkadaslarınıza tavsiye ediyormusunuz ?

Çevrenizde bu güzellikleri paylaşmayı bekleyenler var. Ve paylaşmak, güzellikleri çoğaltmaktır.
Eskidendi, eskidendi, çok eskiden...

Kullanıcı avatarı
doacan
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 665
Kayıt: 08 Eki 2006 00:00
Konum: İST
İletişim:

Mesaj gönderen doacan »

msn yazdım alan alır 150-200 filan oluo sanırım

Kullanıcı avatarı
Papi
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 1731
Kayıt: 20 Haz 2005 00:00
Konum: edirne

Mesaj gönderen Papi »

msn space'te yazıyor.bi kaç arkadaşıma ben söyledim.
büyüdük mü yani?büyüyünce her şeyin farklı olacağını biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum.mesala beni hep seveceksin sanıyordum.

Kullanıcı avatarı
RapunZelle
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 710
Kayıt: 30 Eyl 2006 00:00
Konum: izmir

Mesaj gönderen RapunZelle »

benimde war çok tavsiye ettiğim , bu siteye layık olacak arkadaşlar tabiki de :) çoğumuzda tavsiye üzerine geldik, iyikide gelmişiz :006
"...Let me drown within this river, let me drown in this deep silence...

Kullanıcı avatarı
Darkfuneral
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 536
Kayıt: 07 Şub 2003 01:00
İletişim:

Mesaj gönderen Darkfuneral »

Papi yazdı:msn space'te yazıyor.bi kaç arkadaşıma ben söyledim.


Yonja.com'da bi arladasın açtığı grup var RockTR diye :)

Sanırım orda da gördüm seni.. :P


-----------------------------------------------------------------------------------

Ben 2002'den beri tanıdığım her rock müzik dinleyicisine tavsiye ederim..
All mankind loves a lover.

jonnathan
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 3812
Kayıt: 19 Eki 2003 00:00
Konum: izmir
İletişim:

Mesaj gönderen jonnathan »

Bence sayı değil nitelik önemli. Önünüze gelene söylemek değil, gerçekten müzikten anlayan, serbest kürsü yazarlığı yapmayan, müzik konuşan arkadaşlarınıza söylemeniz bu siteye yarar sağlar. Yoksa 27.000 üye var...
sleeping with the earth my dying bride

Kullanıcı avatarı
wolfali
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 2544
Kayıt: 26 Oca 2006 01:00
Konum: istanbul
İletişim:

Mesaj gönderen wolfali »

rock müziğin yakınından geçmiş insanlara önermişimdir..oturup saymadım:)
Dünya döner,geçer zaman; hiçbirşey kalmaz ardında...

Kullanıcı avatarı
Papi
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 1731
Kayıt: 20 Haz 2005 00:00
Konum: edirne

Mesaj gönderen Papi »

DaRKFuNeRaL yazdı:
Papi yazdı:msn space'te yazıyor.bi kaç arkadaşıma ben söyledim.


Yonja.com'da bi arladasın açtığı grup var RockTR diye :)

Sanırım orda da gördüm seni.. :P


-----------------------------------------------------------------------------------

Ben 2002'den beri tanıdığım her rock müzik dinleyicisine tavsiye ederim..


orda görünce ekledim bende :D
büyüdük mü yani?büyüyünce her şeyin farklı olacağını biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum.mesala beni hep seveceksin sanıyordum.

Kullanıcı avatarı
angel_of_the_hell
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 2175
Kayıt: 18 Mar 2005 01:00
Konum: olmayı asla istemediim yerden..

Mesaj gönderen angel_of_the_hell »

walla bende baya bi arkadaşa tavsiye etmiştim..
***Derdin varsa $arap olayım...*** Düğün, ni$an, sünnet ve bilumum kutlamalar için itinayla albüm yapılır.. ula$mak isteyenler bana ula$cak bi yol bulsunlar.. =)
{Minno$um.. Pamuktun, bulut oldun..}

Kullanıcı avatarı
Darkfuneral
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 536
Kayıt: 07 Şub 2003 01:00
İletişim:

Mesaj gönderen Darkfuneral »

Papi yazdı:orda görünce ekledim bende :D


Senin ismini görünce bi garip oldum bende orda :D

Laaa dedim bu bizim papi... Hatta bu aralar mesaj atmayı düşünüyodum da. Ne bilim işten güçten unuttum galiba :006
All mankind loves a lover.

Kullanıcı avatarı
Trimpot
Site Sahibi
Site Sahibi
Mesajlar: 1004
Kayıt: 20 Ara 2002 01:00
Konum: izmir
İletişim:

Mesaj gönderen Trimpot »

darkfuneral...

Kullanıcı avatarı
Sadeceucnokta
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 526
Kayıt: 24 Oca 2007 01:00
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen Sadeceucnokta »

angel_of_the_hell yazdı:walla bende baya bi arkadaşa tavsiye etmiştim..


Bir zamanlar tavsiye etmistim, artik etmiyorum der gibi bir hava sezdim.
Hmm allah allah neden acaba böyle hissettim?
Eskidendi, eskidendi, çok eskiden...

Kullanıcı avatarı
issirganotununissirmiyani
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 1106
Kayıt: 01 Haz 2005 00:00
Konum: nereye

Mesaj gönderen issirganotununissirmiyani »

Bedirhan yazdı:
angel_of_the_hell yazdı:walla bende baya bi arkadaşa tavsiye etmiştim..


Bir zamanlar tavsiye etmistim, artik etmiyorum der gibi bir hava sezdim.
Hmm allah allah neden acaba böyle hissettim?


bende sorguya çekiliyormusuz gibi hissettim :P
issirganotununissirmiyani ''değişim başladı anı yaşa'' vodafone gibi oldu behh

Kullanıcı avatarı
Trimpot
Site Sahibi
Site Sahibi
Mesajlar: 1004
Kayıt: 20 Ara 2002 01:00
Konum: izmir
İletişim:

Mesaj gönderen Trimpot »

saga sola reklamimizi vermekten daha cok manevi degeri vardir - söyle bir site var, bi girip bak hosuna gidecektir- denmesinin ya da sitede bulunan bizi tavsiye et aparati ile giden mesajlarin.

yine de, herseye ragmen; tavsiye eden, etmeyen, burayi seven veyahut sevmeyen herkese tesekkurler.

bizim amacimiz geyik yapmak degil, bu güzel müzigi onlarca, yüzlerce, binlerce kisiye ulastirmaktir. bunu da bir dipnot olarak buraya düsmek isterim.

tesekkurler.

Kullanıcı avatarı
lonly
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 680
Kayıt: 12 May 2005 00:00
Konum: ankara

Mesaj gönderen lonly »

issirganotununissirmiyani yazdı:
Bedirhan yazdı:
angel_of_the_hell yazdı:walla bende baya bi arkadaşa tavsiye etmiştim..


Bir zamanlar tavsiye etmistim, artik etmiyorum der gibi bir hava sezdim.
Hmm allah allah neden acaba böyle hissettim?


bende sorguya çekiliyormusuz gibi hissettim :P

bende şaka yaplyomuş gibi hisstim ısırgancım :-D

Kullanıcı avatarı
angel_of_the_hell
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 2175
Kayıt: 18 Mar 2005 01:00
Konum: olmayı asla istemediim yerden..

Mesaj gönderen angel_of_the_hell »

Bedirhan yazdı:
angel_of_the_hell yazdı:walla bende baya bi arkadaşa tavsiye etmiştim..


Bir zamanlar tavsiye etmistim, artik etmiyorum der gibi bir hava sezdim.
Hmm allah allah neden acaba böyle hissettim?


e doğru sezmişsin.. artık etmiyorum.. çünkü çevremde burayı tavsiye edebilceğim kişi kalmadı.. o tür kişilere çokdan tavsiye edilmişti bile.. neden acaba öyle hissettiğinide kendin cevapla artık...
***Derdin varsa $arap olayım...*** Düğün, ni$an, sünnet ve bilumum kutlamalar için itinayla albüm yapılır.. ula$mak isteyenler bana ula$cak bi yol bulsunlar.. =)
{Minno$um.. Pamuktun, bulut oldun..}

Kullanıcı avatarı
Sadeceucnokta
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 526
Kayıt: 24 Oca 2007 01:00
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen Sadeceucnokta »

Hımm peki ...
Eskidendi, eskidendi, çok eskiden...

Kullanıcı avatarı
bloodline666
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 1719
Kayıt: 19 Mar 2005 01:00
Konum: bekirli termik santralinden

Mesaj gönderen bloodline666 »

valla çok kişi vardı ama şimdi burada değiller ama çok kişiye önerdim
ben seni sevdim ya o bana yeter köpek sen beni bırakıp s...tir olup gittin yaaaaaa bende senin gibilerin taaaaaaaaa a.q.

alezya
Üye
Üye
Mesajlar: 65
Kayıt: 02 Şub 2006 01:00
Konum: ankara

Mesaj gönderen alezya »

valla say say bitmez ki....

layne
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 1068
Kayıt: 11 Ağu 2004 00:00
Konum: istanbul

Mesaj gönderen layne »

1 (yazıyla -bir-)
betterman.

Kullanıcı avatarı
annabel_lee
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 413
Kayıt: 14 Haz 2005 00:00
Konum: izmir

Mesaj gönderen annabel_lee »

3-4 arkadaşıma ve amatör grubu olan bikaç kişiye önermiştim.

Kullanıcı avatarı
lastgasp
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 450
Kayıt: 08 Ağu 2006 00:00
Konum: ankara

Mesaj gönderen lastgasp »

5 - 10 kişiye önerdim ama hala tık yok :S
dün söylediğim neyse ona inanıyorum . aslında ne söylediğimi tam bilmiyorum . ama ne düşündüğümü biliyorum . ve söylediğim şeyin o olduğunu varsayıyorum .

Kullanıcı avatarı
balgam
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 2037
Kayıt: 03 Eki 2005 00:00
Konum: köprüaltı

Mesaj gönderen balgam »

1 ara okulda baya anlatıodum..5 kişi falan var önerdiğim ama nerdeler bilmiyorum
"Angelo rotto//psykhe"::Ho affrontato quando lo avete lasciato...

Kullanıcı avatarı
yemenja
Üye
Üye
Mesajlar: 110
Kayıt: 30 Oca 2007 01:00
Konum: istanbul

Mesaj gönderen yemenja »

5

Kullanıcı avatarı
Darkfuneral
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 536
Kayıt: 07 Şub 2003 01:00
İletişim:

Mesaj gönderen Darkfuneral »

yemenja yazdı:5
Şimdiden 5 hea :D iyi iyi çalışanı allah sever :)
All mankind loves a lover.

Cevapla