hahaaa ben gördüm buna benzer isimlerr1g0r yazdı:MySpace'in müzik olayını bir yere kadar korur ama bozulacak elbet. Türkiyenin yadsınamayacak gerçekleri var çünkü. Arkadaşlık için gitse de bir birikim olsa insanın üzülmem. Git diyince giden, laftan anlayan, espritüel olan, bir şeyler paylaşabilen bir kişi arkadaş arasa/dadansa gam yemem ama dediğim gibi buranın da bazı gerçekleri var maalesef. Facebook yine iyidir, bizimkiler isim soyisim yerine yakışıklı genç, mad boy, crazy king yazmadıkları sürece
Myspace vs Facebook
http://www.facebook.com/profile.php?id=837345326 misal..bad-dua yazdı:hahaaa ben gördüm buna benzer isimlerr1g0r yazdı:MySpace'in müzik olayını bir yere kadar korur ama bozulacak elbet. Türkiyenin yadsınamayacak gerçekleri var çünkü. Arkadaşlık için gitse de bir birikim olsa insanın üzülmem. Git diyince giden, laftan anlayan, espritüel olan, bir şeyler paylaşabilen bir kişi arkadaş arasa/dadansa gam yemem ama dediğim gibi buranın da bazı gerçekleri var maalesef. Facebook yine iyidir, bizimkiler isim soyisim yerine yakışıklı genç, mad boy, crazy king yazmadıkları sürece
- hi_fi_girl
- Müdavim Üye
- Mesajlar: 769
- Kayıt: 08 Eki 2006 00:00
- angelssmile
- Üye
- Mesajlar: 287
- Kayıt: 12 Oca 2005 01:00
- Konum: World Citizen
- hi_fi_girl
- Müdavim Üye
- Mesajlar: 769
- Kayıt: 08 Eki 2006 00:00
- hi_fi_girl
- Müdavim Üye
- Mesajlar: 769
- Kayıt: 08 Eki 2006 00:00
muhtemelen.hi_fi_girl yazdı:yani benden kaynaklı değil?Trimpot yazdı:evet. o zaman zaman bende de oluyor.hi_fi_girl yazdı: tıklıyorum öle salak salak kalıyo sayfa ama galba benim tarayıcıda problem var :S
sanirim fazla yukleniliyor artik
ama bu sorun surekli oluyorsa ve diger sayfalarda da oluyorsa orasini bilemiyorum.
Facebook gerçekten amacına uygun kullanıldığında dier ucuz arkadaşlık siteleri gibi saçma salak şeylerle uğraşılmadığında faydalı bi oragnizsayon,misal dün 98 yılından beri görüşmediğimiz ortaokul arkadaşlarıyla toplandık yaklaşık 15 kişi gerçekten çok güzel bi deneyimdi =) herkes birini tanımaya çalışıodu eski resimlerden fln baya ilginç güsel anlar oldu,kapıdan girenlere artık bu kimdi bakmaya başlamıştık
Nerden Bilirdim HaYatın Önce SınAv Yapıp SoNra Ders Verdiğni...
arkadaşlar heryerde olduğu gibi facebook'ta da Türk karşıtları var
http://www.facebook.com/group.php?gid=2355513972&ref=mf
adresine girip, sayfanin sol alt kosesinde bulunan "Report Group" a tiklayıp ondan sonra "reason" bolumunden "attacks individual or group" secenegini sectikten sonra "Additional Comments" kismina "This group humuliating a nation" yazip gondermek. lütfen arkadaşlarınızı da haberdar edin.
bunu yapabirizi değil mi
http://www.facebook.com/group.php?gid=2355513972&ref=mf
adresine girip, sayfanin sol alt kosesinde bulunan "Report Group" a tiklayıp ondan sonra "reason" bolumunden "attacks individual or group" secenegini sectikten sonra "Additional Comments" kismina "This group humuliating a nation" yazip gondermek. lütfen arkadaşlarınızı da haberdar edin.
bunu yapabirizi değil mi
Ne hissettiysem, ne bildiysem
Hasta ve yorgunum tek başımayım.Orada olabilir misin, çünkü seni bekleyen kişiyim ben.
Yoksa sen de mi affedilmeyensin???
Hasta ve yorgunum tek başımayım.Orada olabilir misin, çünkü seni bekleyen kişiyim ben.
Yoksa sen de mi affedilmeyensin???
- Sadeceucnokta
- Müdavim Üye
- Mesajlar: 526
- Kayıt: 24 Oca 2007 01:00
- Konum: İstanbul
- karpuz_agaci
- Müdavim Üye
- Mesajlar: 1063
- Kayıt: 20 Ağu 2005 00:00
- Konum: alamanyadaki gâvurlarin arasindan
- İletişim:
Facebook MySpace'ten çok farklı.. Yonja'ya benziyor tanıdıkları isimle bulma açısından ama bu kesinlikle daha seviyeli. (Yonjayı da bildiğimi söyleyemem gerçi)
MySpace bazen çok faydalı olabiliyor. (tabi her şeyde olduğu gibi saçmalanmadığı sürece) bulletin gönderme, şarkı dinletme gibi uygulamalrın yanı sıra MySpace Records isimli bir plâk şirketi var ve bu şirket MySpace üzerinden popüler olmuş kişilere albüm yapıyor. (örnek:Mickey Avalon)
Facebook'ta tek rahatsızlık veren uyarı mesajları olsa gerek. Ama onlar da kapatılabiliyormuş. Bir de gizlilik ayarları olması güzel. Kısım kısım gizleyebiliyorsun hejm de. Ben biraz sevdim sanırım =)
MySpace bazen çok faydalı olabiliyor. (tabi her şeyde olduğu gibi saçmalanmadığı sürece) bulletin gönderme, şarkı dinletme gibi uygulamalrın yanı sıra MySpace Records isimli bir plâk şirketi var ve bu şirket MySpace üzerinden popüler olmuş kişilere albüm yapıyor. (örnek:Mickey Avalon)
Facebook'ta tek rahatsızlık veren uyarı mesajları olsa gerek. Ama onlar da kapatılabiliyormuş. Bir de gizlilik ayarları olması güzel. Kısım kısım gizleyebiliyorsun hejm de. Ben biraz sevdim sanırım =)
Supergirls dont cry...
Supergirls just fly...
Supergirls just fly...
- RapunZelle
- Müdavim Üye
- Mesajlar: 710
- Kayıt: 30 Eyl 2006 00:00
- Konum: izmir
Facebookun katkılarıyla: reklamlar
Türkiyedeki kullanıcı sayısının 1 milyonu, değerinin ise 10 milyar doları aştığı şu günlerde Zuckerbergin Facebooku, üyelerinin özel bilgilerini para karşılığında reklam şirketleriyle paylaşabileceğini açıkladı. Buna benzer bir ifade, Facebooka kaydolmak için onayladığımız sözleşmede zaten var. Yani kullanıcı bilgilerini satmak için kullanıcılardan tekrar izin almalarına gerek yok. Öyleyse bu açıklamadan nasıl bir anlam çıkartmak gerek?
Bir hafta kadar önce Facebook yeni reklam platformu Social Adsi (Sosyal Reklamlar) tanıttı. Social Ads, Facebook üyelerinin ilgi duyduklarını belirttikleri ürünlerin reklamlarının, pazarlamacılar tarafından kullanıcıların resimlerine iliştirilmesine olanak tanıyor. Social Ads, bir gece içerisinde mahremiyetlerinin ihlal edildiğini iddia eden kullanıcılardan binlerce protesto e-postası gelmesine yol açmış ve Zuckerberg, Facebook kullanıcılarından özür dilemek zorunda kalmıştı.
Bu son açıklamayla Facebook kullanıcı bilgilerinin reklam amaçlı kullanımı konusunda kararlı olduğunu ortaya koyarken, kullanıcı bilgilerini satabileceği olası müşterilere de Tekliflerinizi hazırlayın dercesine göz kırpmış oldu.
İşe bir de reklamcılar açısından bakalım. Facebook, reklamcılara kullanıcıların alışkanlıklarını, zevklerini, politik görüşlerini ve daha pek çok ayrıntıyı sunan altın yumurtlayan bir tavuk. Küçük firmaların bu bilgilere karşılık istenecek parayı ödeyemeyeceği (Facebook sürümden kazanmayı düşünmediği sürece) ortada. Ancak e-posta kutularımızı doldurmaya yetecek kadar çok büyük firma var. Her 10 bin e-posta bir müşteri olarak mı dönüyor? Öyleyse boşver 9 bin 999u, ne yaparsa yapsın e-postalarla. Kullanılan bant genişliği, harcanan enerji, yaratılan sayısal kirlilik kimin umurunda!..
e-posta adresinize gelen hurda e-postaların, saçma reklamların daha fazlasına kendinizi hazırlasanız iyi olur. Varsayalım sadece 50 şirket Facebooktan kullanıcı bilgilerini satın aldı. Her birinin günlük 2 e-posta göndermesi durumunda silinecek e-posta sayısı günde 100 artmış olur. Bu e-postaların her biri (reklam içerikli olduklarından genelde bolca resimli olacakları için) ortalama 500 kilobyte olsun. Bu demektir ki Facebook kullanıcısı başına 50 megabyte veri. Türkiyedeki 1 milyon Facebook kullanıcısını düşünecek olursak, toplam kullanılacak bant genişliği yaklaşık 48 terabyte eder. (1 terabyte=1024 gigabyte=1048576 megabyte.) Büyük olasılıkla gerçek rakamlar burada verdiğim rakamları aşacaktır.
Bu duruma karşı yapılabilecekler belli: Ya e-posta kutunuzu dolduran reklamlarla yaşamaya alışacaksınız, ya da Facebooka elveda diyerek nispeten daha ferah bir posta kutusuna kavuşacaksınız.
Türkiyedeki kullanıcı sayısının 1 milyonu, değerinin ise 10 milyar doları aştığı şu günlerde Zuckerbergin Facebooku, üyelerinin özel bilgilerini para karşılığında reklam şirketleriyle paylaşabileceğini açıkladı. Buna benzer bir ifade, Facebooka kaydolmak için onayladığımız sözleşmede zaten var. Yani kullanıcı bilgilerini satmak için kullanıcılardan tekrar izin almalarına gerek yok. Öyleyse bu açıklamadan nasıl bir anlam çıkartmak gerek?
Bir hafta kadar önce Facebook yeni reklam platformu Social Adsi (Sosyal Reklamlar) tanıttı. Social Ads, Facebook üyelerinin ilgi duyduklarını belirttikleri ürünlerin reklamlarının, pazarlamacılar tarafından kullanıcıların resimlerine iliştirilmesine olanak tanıyor. Social Ads, bir gece içerisinde mahremiyetlerinin ihlal edildiğini iddia eden kullanıcılardan binlerce protesto e-postası gelmesine yol açmış ve Zuckerberg, Facebook kullanıcılarından özür dilemek zorunda kalmıştı.
Bu son açıklamayla Facebook kullanıcı bilgilerinin reklam amaçlı kullanımı konusunda kararlı olduğunu ortaya koyarken, kullanıcı bilgilerini satabileceği olası müşterilere de Tekliflerinizi hazırlayın dercesine göz kırpmış oldu.
İşe bir de reklamcılar açısından bakalım. Facebook, reklamcılara kullanıcıların alışkanlıklarını, zevklerini, politik görüşlerini ve daha pek çok ayrıntıyı sunan altın yumurtlayan bir tavuk. Küçük firmaların bu bilgilere karşılık istenecek parayı ödeyemeyeceği (Facebook sürümden kazanmayı düşünmediği sürece) ortada. Ancak e-posta kutularımızı doldurmaya yetecek kadar çok büyük firma var. Her 10 bin e-posta bir müşteri olarak mı dönüyor? Öyleyse boşver 9 bin 999u, ne yaparsa yapsın e-postalarla. Kullanılan bant genişliği, harcanan enerji, yaratılan sayısal kirlilik kimin umurunda!..
e-posta adresinize gelen hurda e-postaların, saçma reklamların daha fazlasına kendinizi hazırlasanız iyi olur. Varsayalım sadece 50 şirket Facebooktan kullanıcı bilgilerini satın aldı. Her birinin günlük 2 e-posta göndermesi durumunda silinecek e-posta sayısı günde 100 artmış olur. Bu e-postaların her biri (reklam içerikli olduklarından genelde bolca resimli olacakları için) ortalama 500 kilobyte olsun. Bu demektir ki Facebook kullanıcısı başına 50 megabyte veri. Türkiyedeki 1 milyon Facebook kullanıcısını düşünecek olursak, toplam kullanılacak bant genişliği yaklaşık 48 terabyte eder. (1 terabyte=1024 gigabyte=1048576 megabyte.) Büyük olasılıkla gerçek rakamlar burada verdiğim rakamları aşacaktır.
Bu duruma karşı yapılabilecekler belli: Ya e-posta kutunuzu dolduran reklamlarla yaşamaya alışacaksınız, ya da Facebooka elveda diyerek nispeten daha ferah bir posta kutusuna kavuşacaksınız.
- Sadeceucnokta
- Müdavim Üye
- Mesajlar: 526
- Kayıt: 24 Oca 2007 01:00
- Konum: İstanbul