En İyi Korku Filmleri

Sinema filmleri, yönetmenler, oyuncular...
Kullanıcı avatarı
houseofholy
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 905
Kayıt: 04 Oca 2007 01:00
Konum: ankara
İletişim:

Mesaj gönderen houseofholy »

213 yazdı:Stephan King'in romanından yapılan ve bence en iyisi olan Rose Red Konağı'dır.


Rose Red Konağı nın 3 tane CD ni gördüm yanılmıyorsam.. bu filmler birbirinin devamı mı yoksa ilki tutunca tekrar mı çekmişler?
herşey onun içinde, o herşeyin dışında..

213
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 2368
Kayıt: 30 Ağu 2004 00:00
Konum: Beleş bi mezardan

Mesaj gönderen 213 »

sanırsam tekrar çekmişler.Çok uzun zaman izlemiştim.pek hatırlayamıyorum maalesef
Boşlukta kemiklerin kanattığı karanlık; Sürekli geceye bölünen saatlerin asıldığı yer. Kıyı boyunca çalınan sabah:Esrik tin.Sehpada unuttum başımı, us yitik..

black_34
Üye
Üye
Mesajlar: 80
Kayıt: 07 Tem 2007 00:00

Mesaj gönderen black_34 »

halka-şeytan-lanetli tepe

Kullanıcı avatarı
misa
Üye
Üye
Mesajlar: 215
Kayıt: 26 Kas 2006 01:00

Mesaj gönderen misa »

houseofholy yazdı:
Rose Red Konağı nın 3 tane CD ni gördüm yanılmıyorsam.. bu filmler birbirinin devamı mı yoksa ilki tutunca tekrar mı çekmişler?


sanırım hepsi ayrı birbitinden bende gördüm...birini izledim ama hangisi hatırlamıorum :010
Önce çizene kadar öleceksin sonra ölene kadar çizeceksin... #buvons mon ami #

Kullanıcı avatarı
kitten
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 699
Kayıt: 19 Haz 2006 00:00
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen kitten »

rose red konağının 3 cd si birleşik. tutmasıyla ilgili filan değil normal titanic gibi 3 cd o da :)

Kullanıcı avatarı
grybrt
Üye
Üye
Mesajlar: 6
Kayıt: 23 Tem 2007 00:00

Mesaj gönderen grybrt »

saw 1-2-3

Kullanıcı avatarı
merfee
Üye
Üye
Mesajlar: 40
Kayıt: 17 Ağu 2007 00:00
Konum: eskişehir

Mesaj gönderen merfee »

ya aslında çok fazla korku filmi izlediğimden olsa gerek korkmaz oldum filmlerden ... sadece şeytan çarpmasını sinemada izlediğim için bide gerçek hayatmış falan die biras tırsmıştım ama onun haricinde hiç korkmam aksine arklarla dalga geçer güleriz..:P

Kullanıcı avatarı
doacan
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 665
Kayıt: 08 Eki 2006 00:00
Konum: İST
İletişim:

Mesaj gönderen doacan »

bnce korku filmi diye bişey de yok olsa olsa gerilim olur(zaten onlarında hepsi birbirine bnzio)o yüzden en iyisi de hangisi bilimicem ama resmim zaten ele veriyo beni.

Kullanıcı avatarı
kitten
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 699
Kayıt: 19 Haz 2006 00:00
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen kitten »

otel,halka serisi,testere serisi,şeytan en iyileriydi izlediklerimin ...

Kullanıcı avatarı
nodoubt_16
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 610
Kayıt: 12 Şub 2006 01:00
Konum: konya

Mesaj gönderen nodoubt_16 »

şeytanın günü,şeytan çarpması,lanetli tepe,testere serisi
Korkma Hadi Konuş Anlat Niye Sustun En Son Sen Tutuştun Nefretle Beni Bekle Karanlığım Uyanmadan Beni Uyut...

Kullanıcı avatarı
RapunZelle
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 710
Kayıt: 30 Eyl 2006 00:00
Konum: izmir

Mesaj gönderen RapunZelle »

the exorcism of emily Rose , diorum beeeeeen
izleyin, ama yalnızken deiiiiiiil :D
"...Let me drown within this river, let me drown in this deep silence...

dead_or_alive
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 1134
Kayıt: 15 Ağu 2006 00:00
Konum: Tarsus/Mersin

Mesaj gönderen dead_or_alive »

doacan yazdı:bnce korku filmi diye bişey de yok olsa olsa gerilim olur(zaten onlarında hepsi birbirine bnzio)o yüzden en iyisi de hangisi bilimicem ama resmim zaten ele veriyo beni.


chucky den iisi yok ya ciddiyim :) filmi küçükkken izlemiştim evde ona benzeyen bi oyuncak bebeğim vardı.sandığın en altına saklamıştım onu üstüne de bişeler koydum :P

dead_or_alive
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 1134
Kayıt: 15 Ağu 2006 00:00
Konum: Tarsus/Mersin

Mesaj gönderen dead_or_alive »

korku filmleri demişken aklıma geldi de; bazı korku filmleri canavarlarla perilerle hayalet veya zombilerle süslenirken bazıları da cinayetleri ve bu cinayetleri işleyen normal bir insanın başından geçenlerini, kurbanlarına geçireceklerini anlatır.fakaaaat nasıl olur bilinmez filmin finaline yaklaşırken kurbanlardan biri tam kaçtım diyip sevinir amaa bir anda karşısında veya da bindiği arabanın arkasında saklıdır bu katil ve o insanı da oracıkta öldürür ;(ki bu bir saniyede gerçekleşmiştir.katil arabaya saniyede varamayacak kadar iridir ya da çok yara almıştır ama bu sıradakini öldürmesine engel olmaz hemencik sıradakini de öldürür(anlicanız sıradaki kurban arabaya veya ufka doğru koşarak gitmiştir katilimizde ışınlanarak
En son dead_or_alive tarafından 02 Eyl 2007 02:23 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Kullanıcı avatarı
smG
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 588
Kayıt: 02 Kas 2004 01:00
Konum: İzmir & Muğla
İletişim:

Mesaj gönderen smG »

dabbe derim...
Akın var güneşe akın!
Güneşi zaptedeceğiz, güneşin zaptı yakın!

Kullanıcı avatarı
houseofholy
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 905
Kayıt: 04 Oca 2007 01:00
Konum: ankara
İletişim:

Mesaj gönderen houseofholy »

Kubrick in bir şaheseri olan ve jack nicholson un harikalar yarattığı "the shining" (cinnet olarak türkçeye çevrilmiş) dönemin şartlarına göre bilgisayar mucizeleri olmadan yapılmış olmasına rağmen en başarılı korku filmlerinden biri :010
herşey onun içinde, o herşeyin dışında..

213
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 2368
Kayıt: 30 Ağu 2004 00:00
Konum: Beleş bi mezardan

Mesaj gönderen 213 »

kitten yazdı:rose red konağının 3 cd si birleşik. tutmasıyla ilgili filan değil normal titanic gibi 3 cd o da :)

Evet dogru söylüyosun.Filmi indirdim ve anladim : )
Boşlukta kemiklerin kanattığı karanlık; Sürekli geceye bölünen saatlerin asıldığı yer. Kıyı boyunca çalınan sabah:Esrik tin.Sehpada unuttum başımı, us yitik..

Kullanıcı avatarı
wolfali
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 2544
Kayıt: 26 Oca 2006 01:00
Konum: istanbul
İletişim:

Mesaj gönderen wolfali »

testere 4-3-1-2,Halka,Lanetli Tepe..
Dünya döner,geçer zaman; hiçbirşey kalmaz ardında...

Kullanıcı avatarı
kikirik
Üye
Üye
Mesajlar: 149
Kayıt: 15 Kas 2005 01:00
Konum: istanbul

Mesaj gönderen kikirik »

merfee yazdı:ya aslýnda çok fazla korku filmi izlediðimden olsa gerek korkmaz oldum filmlerden ... sadece þeytan çarpmasýný sinemada izlediðim için bide gerçek hayatmýþ falan die biras týrsmýþtým ama onun haricinde hiç korkmam aksine arklarla dalga geçer güleriz..:P
Aynen bnde korkmuyorum bi türlü:D:DAma en sewdiðim türdür korku....Þeytan Çarpmasý, Lanetli Tepe güzeldir.........Hatta birgün ewde korku filmi izliyorum filmin de ismi 'Onlar' dý galiba..ewde tekim ýþýklarý kapattým son seste izliyorum...Nese filmde bilinmeyen warlýklar tarafýndan bi iz býrakýlýyo iþte iz býrakýlan kiþide belli yaþa geldiðinde onu almaya geliyo bu warlýklar:D Almalarý içinde ortamýn karanlýk olmasý lazým.... filmde elektirik kesintileri yaþancaðýndan filan bahsediliyo...O sýrada bizim elektirikler bi gitti......Nese filmi de merak ediyorum bekliyorum elektiriði...O anda elektrikler gitti geldi......Dedim noluyo banada mý geliyolar....Yinede çok týrsmamýþtým...:D:D

Kullanıcı avatarı
whatsername
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 1072
Kayıt: 28 Oca 2006 01:00

Mesaj gönderen whatsername »

Ben Lanetli Tepe'yi ilkokula giderken sinemada izlemiştim, hiç korkmamıştım, ki korku filmlerinden çok etkilenirim.. Yani yorumların çoğunda Lanetli Tepe görünce pek bir şaşırdım da, bence çok da korkunç ve iyi kurgulanmış bir korku filmi değildi... Saçmaydı da biraz... Gerçi düşünüldüğü zaman saçma olmayan korku filmi yok ya neyse, Lanetli Tepe biraz fazla basit bir korku filmi gibi geliyor bana..
Halka korku filmleri içinde öne çıkmış bir seri...
Lasciate mi cantare

Kullanıcı avatarı
kitten
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 699
Kayıt: 19 Haz 2006 00:00
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen kitten »

The Exorcism(şeytan çarpması)
tek geçerim bunu.korku böle olur bu filmde anladım bunu :)

Kullanıcı avatarı
c.o.b
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 681
Kayıt: 21 Eki 2005 00:00
Konum: ist

Mesaj gönderen c.o.b »

vala izleyipte çok tırstığım film ben bi chuckyi hatırlıorum onuda yaşımın küçüklüğüne veriorum şimdi :)
dont speak..

Kullanıcı avatarı
dev!l_O_
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 814
Kayıt: 12 Haz 2006 00:00

Mesaj gönderen dev!l_O_ »

ilkokul çağlarımda bi film izlemiştim bi palyaço vardı çocukları dondurma yapıyodu.dondurma arabası vardı.o filmi adını hatırlaanınız varmı?belki yaşça biraz büyük arkadaşlar daha net hatırlar benden (=
o f,lmden sonra her gece karanlıkta sırıtan bi palyaço gördüğümü sanırdım.kötü gelir hala palyaçolar bana..
O kadar mutluyum ki şimdi kusabilirim!!..

Kullanıcı avatarı
bloodline666
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 1719
Kayıt: 19 Mar 2005 01:00
Konum: bekirli termik santralinden

Mesaj gönderen bloodline666 »

kitten yazdı:The Exorcism(şeytan çarpması)
tek geçerim bunu.korku böle olur bu filmde anladım bunu :)


en başarılı korku filmi seçidi sanırım o film ama değer bence de
ben seni sevdim ya o bana yeter köpek sen beni bırakıp s...tir olup gittin yaaaaaa bende senin gibilerin taaaaaaaaa a.q.

Kullanıcı avatarı
Luthienn
Üye
Üye
Mesajlar: 69
Kayıt: 15 Kas 2008 01:00
Konum: Paris

Mesaj gönderen Luthienn »

doğru düzgün film çekilmiyor artık

dead_or_alive
Müdavim Üye
Müdavim Üye
Mesajlar: 1134
Kayıt: 15 Ağu 2006 00:00
Konum: Tarsus/Mersin

Re: En İyi Korku Filmleri

Mesaj gönderen dead_or_alive »

DEAD SILENCE

Cevapla